2009-06-06

Vad skoj att så pass många tittade in hos Almas Rum idag, trots tråkväder och helgdag!! Eftersom jag ändå behövde sy en stund var det ju lika bra att ha öppet, då får man ju nån att tala med oxå....;) Och så fick jag hjälp att frakta ett skrivbord till butiken av världen bästaste Britt&Dennis....IGEN!!! Tusen tack, återigen.....vad skulle jag göra utan er?? Kraam...

O så har hunnit pyssla lite hemma, flyttat runt på lite blommor mm....Här kommer några bilder på söta bänken i hallen....Ha nu en trevlig kväll....//Linda

Ps. Ingen som hittat den där händige, snygge, trevlige singelkillen än, som känner sig manad att hugga tag i diverse småprojekt hemma hos mig?? :) Tips mottages tacksamt...haha ;) Ds

1 kommentar:

  1. Hej Linda! TACK snälla du för alla små fina stuvbitar jag får, perfekt till små vingar, kuddar & dyl. =)
    KUL att jag "fyndade" stegen/hyllan idag, mannens kommentar var; vart ska du HA allting?!?!!!
    Vilken gullig bänk, sån vill jag OXÅ ha (hihi) den får säkert plats nånstans!!!! ^^,
    Kram Malin

    SvaraRadera