2010-05-10

Vår-inspiration....

Hej på er...inte varje dag det blir ett inlägg här...men det har varit lite bloggtorka här...Men nu ska jag skriva av mig lite!! :)

I helgen har jag varit i Göteborg och hälsat på min bästa (och enda) syster. På programmet stod Trädgårdsdagarna på Liseberg bl a...det kan jag rekommendera om ni gillar blommor & plantor i stora lass, och en massa andra fina saker. Vi hade tur med vädret på fredagen i a f....en hel del sol och värme. Här kommer lite bilder från härliga Göteborg och Liseberg......








Är man på västkusten MÅSTE man ju bara äta skaldjur....speciellt räkor. Men jag fastnade en stund vid det här kräft-berget....så fisk-farbrorn ville ta en bild och föreviga mig&
godingarna...haha...där trivdes man!!

Väl hemma hos syster yster bjöds vi på smarrig fika - kladdkaka med grädde & jordgubbar...MUMS!!! Behöver jag förtydliga att den här helgen har varit en "ätar-helg"??? Bara god mat o annat mums....:))


Även syrran har snöat in på loppis & chabby-chic stilen....hon har gjort så fint med alla loppisfynd...Fina stilleben på den gamla loppis-skänken......





Jag får aldrig nog av höns & tuppar.....tokiga, roliga, snygga, vackra......här är några som bor hos syster......


Så här fint är det i rabatten där hon bor.....hon kan det där med att påta och få till det....






**********************************************************


I butiken har vi fått upp nya fina spetsgardiner, väldigt somriga & härliga......Lite svårt att fota mot ett fönster, men jag hoppas ni ser litegrann.....

Jaha, det var nog allt jag hade idag.....ha en skön vecka nu och håll tummarna att det kommer lite VÄRME snart.....
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar