2010-01-22

Fredagsmyyys......så skönt!! Å i morgon är jag ledig, bästa Britt hoppar in o jobbar!! :) Då blir det en loppisrunda.....I like!!! :)

Idag har det varit lite mer fart på stadens gator och i Almas Rum, det känns skoj, att kunderna börjar leta sig ut i butikerna igen :) Kunder blir lite istället för arbetskamrater när man jobbar i affär, man får sig en pratstund oftast, även om jag nu har turen att ha en toppenkollega i butiken Helens Hörna som finns i vår lokal! Vi brukar säga att detta är Noras första galleria....två butiker i en!! Haha....

Igår susade vi iväg till Formex mässan, det var skoj som alltid. Sååå mycket fint!! Vi har hittat en hel del fina, skojjiga saker, och några nya leverantörer blev det igen. Vi var verkligen helnöjda med dagen. Nyheterna börja droppa in inom några veckor....återkommer med info o bilder så fort vi packat upp!!
Håll till godo så länge med lite "ögongodis" från mässan........:)




Den här kudden är nog bland det finaste jag sett, jag som är svag för blått o jeansfärger......

Det vita växthuset på bänken är beställt, kommer i vår......



Den här bänken....jag säger bara mmmmmm......


I Bukowskis monter är man i nallarnas o kramdjurens värld.....Varför blir man sååå kär i nallar och andra figurer med lååånga öron??



Detta överkast till enkelsäng kommer in i butik, det är faktiskt mycket finare i verkligheten, blev inte de fina färgerna på bild.....



Skulle kunna köpa alla dessa burkar o askar.......


Det här växthuset kan gääärna få flytta in i min trädgård!!! :))


Jaha, det var allt jag hade för idag.....ha nu en trevlig helg alla därute!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar