2010-04-17

Gröna fingrar, någon??




För inte verkar jag ha det när det gäller mitt olivträd....:(
Ska det verkligen se ut så här? Jag har aldrig haft ett förut så jag vet ju inte riktigt om detta är "normalt"....Under vintern har det stått inomhus, lite svalt. Men det har tappat alla blad, som tur är håller det på att växa ut nya nu, men ska man klippa av de nya långa slingrande grenarna som kommer? För det får ju liksom ingen fin form annars....Kan man i så fall plantera de avklippta grenarna? Har provat att sätta en gren i vatten men det kommer inga rötter....Ska man byta jord nu? Hmmm....många frågor blev det!! Är det någon som vet lite om olivträd, skriv o berätta!! Alla svar mottages tacksamt!! :)




**********************************************************


Visar här mitt senaste kap, himla fina gummistövlar av märket Vagabond, höga och bra. Och med snörning bak som en snygg detalj. Vita band vore ju fint, ska ta o byta tror jag.
Fanns ju även helvita stövlar men tyvärr kommer ju minsta märke synas så det blev svarta. Kändes konstigt att välja svart framför vitt för en gångs skull...haha. Ni vet, I LOVE VITT!! :))



**********************************************************


I butiken har det varit lite halvlugnt denna vecka, då hinner man med desto mer sömnad. Några fler klockor har vi dock packat upp. Med rosor..det brukar alltid vara efterfrågat på vår/sommar.


Jaohopp...det var allt för idag tror jag....ha det gött där ute, vi ses & hörs!!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar