2010-06-13

Sköna söndag....

Så har ännu en helg passerat, snart i a f. Full rulle som vanligt, blir en hel del flängande ut till torpet för att styra upp vad som ska snickras och hur, var & när....Man vill ju inte att det ska bli fel....

Dock så har jag tagit mig en shoppingtur till Örebro, det var inte igår!! Behövdes verkligen fyllas på i min garderob som nästan ekade av tomhet...haha.

Bl a fick den här klänningen och koftan bli med hem.....

Och helt plötsligt när jag passerar en butik så får jag syn på denna mumsiga väska!!! Jag drogs som en magnet, ja ni vet när hjärtat slår dubbla slag!! :) Är väldigt svag för amerikansk inspireade grejer i vintage-stil, och dessutom behövde jag en större väska!!

Det blev dock nästan hjärtstillestånd när jag fick se prislappen, men jag kunde inte släppa taget liksom så det var bara att håva fram Visa kortet!!! :)

Dottern försökte övertala mig att hon faktiskt behövde den bättre, men icke, denna var MIN!!! :))





***********************************************


I Almas Rum har äntligen har nya boken "Lantlig Charm" av Lantlifs-Anette kommit!

Många fina bilder och smarriga recept......finns i begränsat antal!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar