2010-10-08

Äntligen....

......har jag fått tillbaka min kamera som varit på lagning vääääldigt länge!!
Dessutom har jag hunnit knäppa några köksbilder. Är rätt stökigt i mitt kök just nu så det blev inte så många....men alltid nåt.

Köket före....

...och här efter.....


köksinredning Duvbo från Ikea, även fläkt & spis.


ser ni gula löven utanför fönstret...fy va trist...vill ju ha grönt&fint, hann ju liksom inte njuta av det i somras pga den hysteriska renoveringen....

dörren ut till hallen, med trappan upp....

blev lite trångt på kokbokshyllan, men det ska upp en hylla till...fick dock leta lääänge efter den andra hyllan, visste ju att jag hade sett den ju!! Och var tror ni den va?? Jo då, på utedasset hade jag skruvat upp den....jag piffade dasset i somras, för det kändes viktigt just då. Hade nog varit bättre att koncentrera sig på målning t ex.....:/ Haha....


en snabbtitt från vardagsrummet....

Ja så ser det ut hos mig just nu....inte helt färdigpiffat, det tar ju sååå lång tid att hitta "rätt" plats för var sak!

Och nu har det varit en del stök & bök med butiken och utförsäljningen. Herregud va fort det gick!!! Efter 6 dagar fanns det knappt någe kvar....fast det var ju bra i o f s.

Jätteskönt att ha lämnat stället för gott, ser fram emot nya jobbet med nya trevliga arbetskamrater att lära känna!

Vilken känsla att komma hem från jobbet och bara ha FRITID!! Inte massa grejer & papper som ska ordnas varje dag.

Jag kommer att fortsätta sy på min fritid, så behöver du hjälp med sömnad av gardiner, dynor, kuddar mm så är du välkommen att ringa eller mejla.

Alltså kommer bloggen att leva vidare med varierande innehåll, men mest inredning såklart....om jag hinner med så kommer att jag lägga ut bilder på t ex kuddfodral mm till försäljning.

Ha en supertrevlig helg på er, visst ä dä gött med fredag!!! :))
Snart mumsig mat & IDOL med katterna!!

Linda

1 kommentar:

  1. Älskar ditt kök och verandan är ju sanslöst vacker! Du har gjort ett kanonbra jobb på väldigt kort tid :) Vi får ta en fika nån dag! Kram kram!

    SvaraRadera