2009-08-15

Äntligen har nya boken kommit!! Det är en sån där evighetsbok, ni vet, som man kan titta i om o om igen, hur många ggr som helst...Den heter "Romantiska hem & Inspiration i vitt", av två tjejer från Kristinehamn. Här hittar du bilder från en massa olika hem och butiker, alla med stilen chabby-chic, lantlig & gammaldags charm. Perfekt att önska sig i present eller julklapp, eller varför inte en present till dig själv :) Priset är 399:-

Här kommer några bilder ur boken...i skrivande stund finns 8 st kvar, så vänta inte för länge. Trevlig helg på er alla!

Fram & baksidan.......



4 kommentarer:

  1. Åh så skoj att du gillade vår bok! Vi hoppas att många kommer att få stor glädje av den någon gång! Javisst vore det så skoj om vi kunde komma till din mysiga butik nån gång här framöver! Kram petra

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag förstår att boken är fin, måste kika i den om den finns kvar hos Rum 21 i Krhmn där jag bor. Vi är några kompisar som kanske tar oss en tur till Nora på Noramarken om två veckor.
    Ha det fint!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Visst är boken helt underbar. Hm, sitter här och funderar varför jag aldrig varit i din butik. Jag åker ju alltid till Nora ( marknaden ) Du, jag har redan kommit på det haha..... är oftast där på en söndag och då har ju du stängt.

    Kramiz Carina

    SvaraRadera
  4. Hej Carina!
    Då förstår jag att du inte varit inne, om du är i Nora på söndagar, då har jag lite ledigt!! :)
    Men på Nora-marken, sista helgen i augusti, då har jag öppet på söndan, så välkommen då!!
    //Linda

    SvaraRadera