2009-08-26

Har ni sett vad jag fått idag i min postlåda!! Ett fint GLASSOGRAM av min söta kusin, man får hämta ut en valfri glass på Pressbyrån, det lär inte dröja, kan jag lova!! Mums va gott!!
Och i morron susar vi iväg på Formex-mässan för att göra diverse inköp samt få en massa inspiration. Ni ska veta vilka fina, vackra, söta montrar en del leverantörer har.....förhoppningsvis blir det lite bilder i morrn eller på fredag!!
Dags för lite äpple/päronkaka.....med en stor klick grädde, hihi....Ha det bra...//Linda

2 kommentarer:

  1. Vad gott med glass och vilken rolig idé.
    Ha så kul på Formex, jag var med en kompis förra året. Så himla kul med allt fint.
    Vi åker nog på Noramarken på lördag, kikar säkert in hos dig.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Mmmm, vad gott med glass. Jag ska skriva upp adressen så att jag hittar till dig för i morgon bär det av till Nora. Hoppas att vi ses.

    Kram / Carina

    SvaraRadera