2009-10-12


Här kommer ytterligare en bild från "renoverings-följetongen".....Idag har det anlänt tre pallar med varor.....bl a den här bänken, eller sideboard eller vad man nu kallar det!! :)) Har ingen aaaning om var den ska få plats just nu, men kanske klarnar det snart när snickarn fått upp lite väggar....Himla kul att komma till butiken på morgonen o se att det hänt saker under natten..eller kvällen snarare....Ska försöka hinna med nån mer bild i morgon.....För er som undrar...vi har nu bestämt att öppna igen LÖRDAG 24 OKTOBER!! Då ni, är ni välkomna!!
Kram & godnatt mina kära vänner o alla andra....

2 kommentarer:

  1. Så kul det måste vara när en massa varor kommer, kanske lite som på julafton.
    Så kul att bökerna säljer bra även hos dig.
    Vi har fått tryckt upp nya nu flera ggr och boken säljer i sju länder i Europa, gissa om vi är stolta.
    Jag var faktiskt i din butik i sommras men det var såå mycket folk där inne så jag gav mig aldrig till känna, förlåt.
    Men jag hoppas komma fler ggr till Nora så vi ses kanske då:)
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Gammeldags julmarknad låter verkligen jättefint att sticka iväg en tur till Nora för :)
    Kraam

    SvaraRadera