2009-10-09

Jaha ni...nu var det några dagar sen jag visade nåt här på bloggen. Det beror ju dels på att det sett ut som ett rivningsställe i butiken de senaste dagarna plus att jag inte haft tid att skriva, det är ju så mycket att fixa med. Det är vekligen en totalrenovering som pågår, från tak till golv, det behövdes kan jag lova......:) Men då har man ju möjligheten att få det precis som man vill, börja från noll liksom...sååå himla kul!!
O det tycker alla andra oxå som tittat in under veckan o sett förvandlingen.....kul med alla glada positiva kommentarer!! :))


Men nu börjar det ta form liksom, här nedan får ni en liten smygtitt....resten kommer sen när det är klart.....lite nyfikna får ni va!! Hihi.....
Dessutom har det idag börjat komma in varor, och det va sååå fina grejer, då vill man bara packa upp o piffa....men det var bara att packa ner igen o fortsätta måla.....aj aj, det tog emot.....Och till veckan kommer det ösa in grejer.....öppningsdagen närmar sig!! Då lovar jag lite fler bilder.
Nu ska jag återgå till godisskålen och FREDAGSMYYYS!!! :))
Trevlig helg till alla er......
PS. Ni missar väl inte UTLOTTNINGEN i inlägget här nedan......


2 kommentarer:

  1. Oh vilken härlig blogg - och vilken butik!
    Inte många ställen idag som tillhandahåller den service som ni gör tycker jag.
    Hm.. kanske får ta sig en tur till Nora...
    Länge sen jag var där nu..
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Halloj Linda!

    Jag undrar bara om du har fått mitt mail?

    Kramiz Carina

    SvaraRadera