2009-10-26


Ser ni vilka fina blommor vi fått till butiken från alla möjliga människor som tittat in & önskat lycka till med nysatsningen.....Så himla kul o vad glad man blir!!
Tack alla!! Och idag har det kommit fler blommor, jösses....:))
Öppningen i lördags blev verkligen en succé, det hade jag aldrig kunnat tro....och idag har det oxå varit full fart, trots en gråtrist måndag!! Det verkar som att vi lyckats få till det riktigt bra, det är såå många som de senaste dagarna kommit in o utropat " Åå vad fint det blivit"....det är ett gott betyg!!! :))



Jag skrev ju för ett tag sen att jag skulle berätta om vad som mer skulle bli i lokalen.....så det ska ni få veta nu! Eftersom vår lokal är så pass stor och har två entréer så bestämde vi att dela av den och hyra ut....Det blir den trevliga Helen som ska öppna en butik med lite olika hudvårdsprodukter, något som hon hållt på med sedan tidigare, samt ekologiska torrvaror. Jag tror även att det kommer att finnas olika sorters te, det som är så gott!! Då får ni komma o köpa te till mörka höstkvällar.....:))
Återkommer med datum när Helen öppnar sin butik, det ska bli så spännande, 2 butiker i 1!! En liten galleria blir det!! Haha....
Ha det bra nu, kram på er.....

1 kommentar:

  1. Hej Lindha!

    Oj vad mycket fina blommor! Själv ligger jag i soffan och har influensan eller något liknande.
    Syns så fort jag är på benen.

    Roligt att det var tryck även igår. Hörde att min pappa med fru varit och shoppat nya gardiner som du ska sy. Kramar Mia

    SvaraRadera