2009-10-24

Ä N T L I G E N!!!!


Nu är renoveringen färdig...tror jag!! :)) Mycket slit, svett och tårar t o m har det varit....MEN - nu ni alla som väntat o undrat.....idag lördag kör vi igång igen. Känns sååå skönt att ha en lokal som man inte måste klämma in grejerna i....yta, takhöjd, rymd.....fikarum & lager...nymålat o fräscht....känner mig supernöjd! Tack alla ni som kommenterat & för alla "lycka till".


Och det största TACK vill jag ge till alla som hjälpt till med allt möjligt.....Mia, Britt&Dennis, Monica, Helena, Linnéa, Frida, Therese, Linda m praktikanter, Kjell&Kjell, Byggmålarn Kenneth & Lasse, Nicklas, Hoffa, Malin och sist men inte minst min kära släkting Jonas som fixat det finaste växthuset i stan och en massa skruvande o fixande!!! Haha, låter som att halva stan varit inblandade.....:))


Kraaam till er alla......nu ska jag sova några timmar!!




6 kommentarer:

  1. Så fint, nu ska jag titta runt i din butik:))
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. Lycka till med nyöppningen! Måste nog ta mig en tur till Nora. Verkar få plats med mycket nu i butiken.
    annika

    SvaraRadera
  3. Åhh så mycket fint du har! Får nog bli en tur till Nora någon dag ser jag.
    Ha en bra dag! Hälsningar Ingela

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad fint du har fått det,jag handlade så mycket så jag fick den lilla lycktan, det är så fin, tack.
    Jag få komma in i veckan och titta lite mer.
    Kram Marika

    SvaraRadera
  5. Åh det ser så fint ut! måste ta mig till Nora nån dag! Du måste verkligen ha slitit med renoveringen. (I Kvarnboden har jag möblerat om och stökat runt i 3 dar nu och jag är helt slut!!! och inte vet jag om det blev något bättre, börjar nog växa ur den här lokalen.) Men nu får du luta dej tillbaka och njuta lite. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Hej Linda!
    Gå in och titta här:
    http://anna-aroseisaroseisarose.blogspot.com/2009/10/veckans-fototriss-rosa-till-forman-for.html
    så kan du se din tavla hemma hos mig.
    Ett stort TACK för en jätteläcker vinst!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera