2009-10-02

U T L OT T N I N G!!!!!!!
Den här fina tavlan "räddade" jag undan på rean hos Almas Rum, dagarna innan vi stängde för renoveringen. Den har ni nu chans att vinna, kära bloggläsare.......endast för er!! :)) Storlek 30x20 ca....Lämna en kommentar till detta inlägg med namn o adress för att delta i utlottningen!! Vinnaren dras den 15 oktober!! Lycka till!!




******************************




Som jag lovade så kommer här första bilden från röran hos Almas Rum....Inte så mysigt va?? Men i helgen ska det målas o fixas så fortsättning följer.....:))

Glöm inte att det är fredagsmyyyyys idag....:))

Trevlig helg!!

14 kommentarer:

  1. Halloj Linda!

    Det kommer att bli jättefint i butiken ja, det kan jag redan se i röran haha. Självklart vill jag vinna denna tavla. Håller tummar och tår haha.

    Du har ett mail från mig.

    Kramiz Carina

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med och tävla länkar in till dig och håller tummarna.
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Halloj Linda!

    Tredja gången gillt....har du fått mitt mail?

    Kramiz Carina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Självklart vill jag vara med och tävla om den fina tavlan :)
    Fina bilder från vardagsrummet, jag har en precis lika dan hög skänk som du har i ditt vardagsrum.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Hej! Åh vilken vacker blogg. Tavlan är "ljuvlig" så självklart vill jag vara med i utlottningen av den. Jag har länkat från min blogg.

    Ha det gott!
    O välkommen hem till mig :o)

    Kram
    Maud

    SvaraRadera
  6. Så fin tavla...jag är med i tävlingen och håller tummarna.Ha det så bra!
    kram
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jättefin tavla. Vill jättegärna vara med & tävla. Länkar ifrån min blogg. Mvh Titti

    SvaraRadera
  8. Klart att jag vill vara med och tävla. Länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  9. Vilken fin tavla den vill jag gärna vara med o tävla om

    anna.andersen79@hotmail.com

    mvh Anna

    SvaraRadera
  10. Hej !

    Oj vilken tur jag har att jag hittade den här tävlingen! Jag är med och lägger in en länk i min blogg (där jag även har en liten tävling...)

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  11. Oj vilken härlig blog har, hur jag kunnat missa den. Och tävling är det åxå, så klart jag är med..

    SvaraRadera
  12. Oj, vilken mysig blog!
    Klart jag vill vara med och tävla om den underbara tavlan.
    Här är min länk:
    http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2009/10/veckans-tradgardstema-tradgardsbocker.html
    Ha en bra dag!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  13. En tavla för utlottning det skulle verkligen skänka glädje till inflyttad västerbottning!

    Almas rum var den första inredningsbutiken som jag besökte, fick jättemycket inspiration som numera går som en "röd tråd" i mitt vita chabby chick och blommiga hem, tips ideér och råd och ett glatt hej är så roligt att få och när jag i höstmörkrets "inredningstankar" famlade jag sen hem med en kasse bordslampor vandrade som nu sprider sitt vackra sken och gör mig glad!
    Ser verkligen framemot nyöppningen och kommer stå där först i kön för jag har en stol så trist och ful som ska få ett vackert sytt överdrag så att när jag sätter mig ned ska bli riktigt gla´´
    Almas rum förgyller alltid min da´!!!!!

    GLADA HÄLSNINGAR FRÅN:
    Irene Granström
    Mail: kammomill@yahoo.se

    SvaraRadera
  14. Hej Irene!
    Vad gulligt skrivet av dig!! :) Du är såå välkommen den 24.e när vi öppnar igen, då får du komma o heja!!
    Ha det bra!
    Linda

    SvaraRadera